Bontia.cz - Moje první fotokniha

V posledním článku jsem psala o tom, jak jsem si vybírala svatebního fotografa. Výběr se povedl, máme krásné fotky ze svatby a já věděla, že je nechci mít jen uložené v notebooku. Chtěla jsem je mít i fyzicky doma. Ani si nepamatuji, kdy naposledy jsem si nějaké fotky nechala vyvolat. Hledala jsem nějaké jednoduché, ale hezké svatební album. Projela jsem poměrně dost stránek, ale to pravé nenašla. 

A tak jsem si začala pohrávat s myšlenkou, že bych poprvé v životě zkusila vytvořit fotoknihu. 

Po pár minutách strávených na internetu hledáním, jsem se rozhodla pro fotoknihu od Bontia.cz 

Jak už jsem se zmínila výše, nikdy jsem si fotoknihu netvořila, a tak jsem byla sama dost zvědavá, jak to bude náročné a hlavně jsem byla velmi zvědavá na výsledek a moc se těšila, až knihu budu držet v ruce. 

Vytvoření fotoknihy
Na webu je možnost si zvolit buď tvoření knihy online bez instalace, anebo si program můžete stáhnout a nainstalovat do svého počítače. Já zvolila druhou variantu a během pár minutek měla program stáhnutý i nainstalovaný. Ve složce už jsem měla předem roztříděné fotky, které chci použít, a tak tvorba byla rychlá a jednoduchá. Program mě hezky naváděl, co mám dělat, jak vkládat fotky. Navíc jsem si fotky mohla sama zvětšovat, zmenšovat a šoupat podle sebe, což bylo super. Šablona pomůže, ale není úplně pevně daná, a tak si člověk knihu může vytvořit zcela podle sebe. 
Přímo v programu si fotografie můžete i upravovat - tuto možnost jsem nevyužila. Používala jsem fotky od fotografky, a tak by byla jejich jakákoliv úprava mojí rukou spíše na škodu. 

Miluji knihy s tvrdou vazbou, tak jsem si pro fotoknihu vybrala tvrdou knižní vazbu (velikost 21,6 x 27 cm).

Chtěla jsem si nechat vyvolat rovnou i několik fotek a chvíli pro mě byl oříšek, jak sloučit objednávku fotoknihy a samostatných fotografií. Google vždy poradí a odkázal mě přímo na web, kde je krásný návod. Takže pokud si kromě fotoknihy chcete objednat rovnou ještě něco, koukněte sem

Placení
Nejraději platím všechny objednávky online - eshop má hned peníze a já mám u sebe objednávku o něco dříve, než kdybych platila např. bankovním převodem. I zde jsem zaplatila online (objednávka mě vyšla na pár korun, po domluvě jsem dostala slevový kód na fotoknihu). 

Dodání
Ráno 11.7. jsem vytvořila a zaplatila objednávku a 16.7. už mi přišel e-mail s potvrzením, že moje objednávka byla odeslaná a 17.7. už jsem měla balíček u sebe. Vůbec jsem nečekala, že to bude tak rychlé.
Fotky jsou krásné a kvalitní. Přeci jen jsem měla trochu obavu, jestli se nezhorší kvalita. Ale rozhodně mohu fotoknihu od Bontia doporučit!

1 komentář:

  1. Ze bych Veru udělala taky pak foto knihu za první rok? 😂 Mám pro ni už album, kam ji dopisuju informace propiskou 😂

    OdpovědětVymazat