Budeme se brát

Krásné ráno,

pokud mě sledujete na instagramu, jistě jste postřehli, že jsem zasnoubená. Pokud mě tam nesledujete, tak už to teď víte taky :) Pořád tomu nemůžu uvěřit a musím se občas podívat na zásnubní prstýnek, jestli se mi to přeci jen nezdálo. Od zasnoubení je to dnes přesně měsíc a já si uvědomuji, jak ten čas letí.


Od kamarádky, která je zasnoubená o pár měsíců déle, jsem věděla, že sehnat svatební místo na rok 2020 je obtížné a svatba je ve skutečnosti mnohem dražší. Za poslední měsíc jsem přišla ještě na několik věcí - hádka kvůli plánování svatby je prý normální (a už jsme si jí také vyzkoušeli), dát dohromady představu o svatbě není tak snadné, jak se může zdát. Cokoliv k čemu patří slovo "svatební" je automaticky dražší a vždy se najdou lidi, co mají pitomé otázky (Nejste spolu moc krátce? Opravdu si ho chceš vzít?) a mohla bych pokračovat, protože je toho mnohem více... a to je to teprve měsíc od zasnoubení... co vše se dozvím v následujících měsících?

Rozhodla jsem se, že Svatbě na tomto blogu věnuji vlastní rubriku a vám dám možnost, abyste se stali součástí mých svatebních příprav.

Některé věci už teoreticky vím - je mi jasné, že nejdříve musím naplánovat místo, termín a počet hostů. Ale víte... ono je to fakt těžké a zatím nemám úplně moc představu, jak by naše svatba měla vypadat (respektive se mi v hlavě honí verzí několik).

Tak mi prosím držte palce, ať jsou přípravy na den D v rámci možností bez problémů a svatební den vyjde na jedničku :)

Pojďte mi napsat do komentářů nějaké tipy, jak to všechno co nejlépe zvládnout.

10 komentářů:

  1. Moc gratuluji k zásnubám! A tipy? Počítat s tím, že nakonec budete zvát víc lidí a bude to dražší, než jste plánovali. A každý se vám do toho bude snažít aspoň trochu mluvit, ale nezapomínejte, že je to váš den a máte právo na to, udělat si ho, jaký chcete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji!:) A já si zatím naivně myslím, že jsou věci, na kterých se mi podaří ušetřit... :D Tak jsem na to zvědavá :) Lidi do toho začínají kecat už teď (a to i tací, kteří s naší svatbou nemají vůbec nic společného a ani zvát je nechci :D)

      Vymazat
  2. Se svatbou ti sice neporadím (sama to za sebou ještě nemám), ale ráda si přečtu nějaké tipy do budoucna :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky gratuluju! Podle mě je nejdůležitější si svatbu udělat podle sebe a na to, co vám říká okolí se vykašlat. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Moc gratuluji. Jsem na to zvědavá, samotná tedy zasnoubená nejsem, ale předpokládám (a doufám), že jednoho dne svatbu plánovat budu :) hlavně si to uspořádejte, jak chcete vy. Neohlížejte se moc na ostatní :)

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji. Ráda bych dala nějaké typy. Bohužel svatbu jsem ještě neměla a kdo ví jestli nějaká budě. Aktuálně ani s přítelem to nemáme vyjasněné jestli spolu dál budeme. Každopádně co vím od kamarádek jsou super různé veletrhy například. Teď bude v listopadu jeden v Brně.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Držím palce! I když mi samotné svatební přípravy nic neříkají... :-D
    P. S. Hurá, ty bloguješ!

    Kája z Kájina blogu

    OdpovědětVymazat
  7. Velká gratulace!!! :-* Podle toho, jak tě znám, tak vím, že to bude opravdu stát za to a vše se podaří do nejmenšího puntíku a tvůj svědek ti pomůže <3

    OdpovědětVymazat