Dýňové rizoto

Od té doby, co jsem objevila Alborio rýži, jsem si úplně zamilovala rizota. Dnes tu mám recept na dýňové. 



Ingredience:

  • 1 cibule
  • olej
  • 1 hrnek rýže Alborio 
  • 1 litr vývaru 
  • 1/2 dýně Hokaido
  • Sušený česnek, mletý pepř, zázvor 

Postup:

Dýni jsem rozpůlila, vyndala semínka a dala péct do trouby na 200°C  do změknutí. 

Mezitím jsem si nakrájela cibuli nadrobno a orestovala v hrnci. Do hrnce jsem přidala jeden hrnek rýže a zalila 1 litrem vývaru. Rýži jsem nechala pomalu vařit.

Polovinu dýně po vyndání z trouby jsem vydlabala, rozmixovala tyčovým mixérem a přidala k uvařené rýži. Na závěr jsem už jen rizoto dochutila kořením. 

Dýňové rizoto je hodně rychlé a snadné na přípravu a mohu vám zaručit, že je naprosto výborné i chuťově. 

6 komentářů:

  1. Opravdu? Hmmm, přemýšlím, co budeme mít v pátek k obědu. Dýni mám asi špagetovou.

    OdpovědětVymazat
  2. Dýňové rizoto jsem ještě nezkoušela, recept vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna včera jsem si koupila dýni, takže recept musím ihned vyzkoušet, protože vypadá fantasticky 🤩😍

    Shades of Silvie

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam tak to vypadá skvěle

    OdpovědětVymazat