Někde mezi... mezi řádky

Ahoj, jsem Jity a mám potřebu sdílet svůj život... své myšlenky, nápady, ale i problémy a vlastně ještě mnohem více. 

Skoro si připadám, jak kdybych seděla v kroužku anonymních alkoholiků a přiznala si svůj problém s pitím. Přiznání si problému je první krok k jeho řešení, pokud se nepletu... ale já se pletu dost často, jen dělám, že ne. Pak totiž nikdo nepozná, jak často se ve skutečnosti pletu. Je to možná trochu zamotané a složité, ale to jsem i já a můj život. Ale nebojte alkoholik nejsem (nebo jsem si to zatím nepřiznala). 


Sakra, jak jsem se dostala od první věty k řešení alkoholismu? Asi je to tím, že prostě nevím, jak se představit... vždyť úvodní článek na blog nepíši poprvé... přesto s tím mám problém. Nebo možná právě proto s tím mám problém. Nevadí. Pojďme dál. Však tento blog bude celý o mně, a tak je nějaké představování vlastně úplně zbytečné. 

S myšlenkou, že si založím tento blog, jsem si hrála už delší dobu. Vlastně mě to poprvé napadlo ve vlaku, kdy jsem se nacházela přesně někde mezi... mezi dvěma místy. V jednom místě jsem zrovna bydlela a do druhého se měla brzy stěhovat. Ani netušíte, jak často se stěhuji... jak často se nacházím někde mezi, a proto mi přišlo, že název Někde mezi je tvořen přímo pro mě. Já budu vždycky někde mezi... mezi štěstím a neštěstím... mezi láskou a nenávistí... mezi smíchem a pláčem... mezi nadějí a zoufalstvím... mezi... mohla bych pokračovat ještě hodně dlouho. Myslím, že Někde mezi také vystihuje to, jak ztracená si občas připadám a nejspíš právě o tom bude tento blog a já budu moc ráda, pokud budete při mojí cestě - cestě, na které se třeba jednou najdu, od úplného začátku... tedy od teď. 

Možná na vás bude tento článek působit trochu nešťastně, ale věřte, že se zrovna usmívám. Ležím ve své posteli, u nohou mi leží úžasný pes a zítra se můžu válet celý den v posteli s knihou v ruce. Tak proč bych se neusmívala? Jen neumím psát s takovým nadhledem, jak občas dokážu brát život.

A víte, co je nejlepší? Pokud si jednou uvědomím, že psaní tohoto článku či snad celého blogu byla blbost, svedu to na to, že se prostě a jen jednalo o Apríla ;)

Jity 

Žádné komentáře:

Okomentovat