Online sekáč, který vykupuje oblečení - Genesis

Nejspíš to zná každý z nás. Koukáme do plné skříně oblečení a přesto nemáme co na sebe. Už nějakou dobu mě zajímá minimalismus, přesto se mi ne vždy daří mít jen to, co opravdu potřebuji a využívám. Jednou za čas udělám velký úklid ve skříni a dám na jednu hromadu to, co vím, že nenosím. Jsou to kousky, které mi úplně nesedí, nebo se občas přeci jen jednalo o unáhlenou koupi a daný kousek není přímo pro mě.

Většinou se jedná o věci, které jsou v dobrém stavu a mohou udělat spoustu parády. Přiznávám se, že na prodávání oblečení úplně nemám nervy. Kdo oblečení takto občas prodává, nejspíš stejně jako já, zkoušel využívat především web Vinted, nebo stránky na Facebooku. Moje zkušenosti nejsou úplně dobré. Oblečení se většinou prodává za pár korun a ty nervy s focením, měřením a hlavně s komunikací některých zájemců... 

Skvělý svetr za 55,- Kč z Genesis-eshop.cz

Genesis 

Ani netušíte, jak jsem byla nadšená, když jsem nedávno díky jedné diskuzi (ano, právě na vinted) zjistila, že je možné, přes online sekáč Genesis poslat snadno své staré kousky dál. Nikdy jsem neměla předchozí zkušenosti s tímto online sekáčem, ale kolegyňka z práce tam často a ráda nakupuje a to zejména oblečení pro děti. Tak jsem si rovnou řekla, proč to nevyzkoušet. 

Genesis nevykupuje oblečení za peníze, ale za kredity, které je možné u nich zase utratit. Jen za registraci jsem získala 300 kreditů a za odebírání newsletteru dalších 150. V přepočtu 10 kreditů = 1 Kč. Takže jen takto snadno jsem získala 45 Kč a pokud web znáte, jistě víte, že za to už si tam dokážu něco koupit. 

Při návštěvě webu je také možné točit kolem štěstí (takové blbinky mám moc ráda), takže si člověk může vytočit menší slevu, nebo třeba poštovné zdarma.

Zároveň při prvním nákupu je možné využít slevu 50 % na celou objednávku (slevový kód přijde do e-mailu). 

Ale důvod mé registrace byl přeci jen trochu jiný, než hned nakupovat. Víc mě zajímala akce EKO VÝZVA. Stačí vytřídit věci, kterých se člověk potřebuje zbavit - oblečení, boty, ale i takový bytový textil, knihy, hračky, sportovní potřeby a další. Vybrané věci stačí zabalit do krabice a krabici nadepsat (je nutné na krabici napsat heslo: EKO-VÝZVA, e-mail a číslo objednávky, které přijde do SMS i e-mailu, jakmile člověk vyplní na webu, že chce balík poslat). Pak už se jen odevzdá balík - buď ve vybraném boxu, nebo na výdejně Genesis a počkat pár dnů, než se připíšou kredity.

Důležité je také zmínit, že věci je možné dát i do pevného pytle. První várku jsem posílala v krabici, ale protože následně jsem neměla žádnou vhodnou krabici a spoustu věcí na odeslání, vložila jsem vše do pevného pytle, na to nalepila viditelně papír s potřebnými údaji a bylo to. 

Jedinou nevýhodou je, že člověk dopředu neví, kolik kreditů mu za balík připíšou, a tak jsem to poprvé vyzkoušela s věcmi, které mi doma leželi delší dobu.

Další kousky, které jsem si nakoupila za kredity :)

Vybrané oblečení jsem zabalila do krabice, vyplnila na webu, že ho chci poslat, krabici dle údajů nadepsala a měla jsem 24 hodin na to ji donést do vybraného boxu. Do pár dnů mi přišel e-mail s informací, že jsem za balík získala 4 500 kreditů, což je 450,- Kč. 

Důležité je myslet na to, že za dané kousky člověk nezíská úplně závratné částky a co jsem tak vypozorovala, většinou se jedná o cca 20,- Kč až 40,- Kč za kus. 

Za kredity jsem hned udělala svou první objednávku. Měla jsem velké štěstí, že ve chvíli, kdy jsem na pár dnů odjížděla k rodičům, tak mi pípla SMS, že si mohu balík vyzvednout v boxu. Zrovna jsem jela okolo něj, a tak jsem se tam ještě potkala s kurýrem. Při odevzdání věcí do boxu i při vyzvednutí je na to pouze 24 hodin, což není moc dlouho, ale v případě nouze je možné si tuto lhůtu posunout přes zákaznickou linku.

Zhruba půlku věcí jsem vracela - především kvůli špatným velikostem, ale s tím jsem počítala. Dvě věci si nechala mamka a moc jí sluší. Žádné oblečení nebylo nijak poškozené, přesto jsem něco poslala zpět - tady pozor, jakmile člověk vyplní formulář s vrácením, má pouze 8 hodin na vložení do boxu (pokud vrací stejně jako já přes box). 

Celkově jsem z Genesis online sekáče nadšená a nyní se těším na druhý balík, ve kterém mi přijde kromě oblečení i nějaká drogerie. Pokud totiž se chcete přes EKO výzvu oblečení pouze zbavit a nemáte zájem o další, můžete kredity utratit například za tablety do myčky, ubrousky, vatové tampónky, toaletní papír a další základní drogerii. 

PS: Pokud se registrujete přes tento odkaz, tak mohu za vaši registraci získat další kredity na nákupy. 

Žádné komentáře:

Okomentovat