Domácí ginger shot

Znáte ginger shot? Vitamínovou bombu? Já ginger shot objevila úplně náhodou. To jsem tak jednou stála v Bille u pokladny a myslela jsem, že sahám po pomerančovém džusu. No asi chápete, jaký šok to byl, když jsem se napila, spletla jsem si zázvor a pomeranč. Po troše pátrání jsem zjistila, že jde snadno vyrobit i doma. 


K čemu je ginger shot dobrý?
  • podporuje imunitu
  • podporuje trávení
  • dodává tělu vitalitu a energii 
  • podporuje krevní oběh 
  • udržuje normální hladinu cholesterolu 

Recept na domácí ginger shot
Ingredience: 
  • 200 g čerstvého zázvoru
  • 4 ks citrónů 
  • 250 ml vody 

Postup: 
  • Zázvor jsem okrájela a nakrájela na malé kousky. Citróny jsem oloupala (i včetně bílé části, pokud ji tam necháte, můžete ní mít pak celý nápoj hořký a věřte mi, to nechcete), nakrájela na kousky a společně se zázvorem a trochou vody rozmixovala. 
  • Přes plátýnko (já použila obyčejnou úterku z Ikea) jsem směs z mixéru vylila do misky. Celou směs jsem pořádně vymačkala, abych dostala co nejvíce tekutiny.
  • Zbytek z utěrky jsem dala do hrnce, přilila zbytek vody a vařila cca 5 minut. Opatrně jsem směs opět přecedila přes utěrku a nechala vychladnout.
  • Nakonec jsem obě části smíchala a uchovala v ledničce. 
Tento ginger shot je poměrně dost silný, a tak ho popíjejte opatrně. Můžete si dávat trochu neředěného nápoje, nebo si ho naředit třeba vodou či přilít do čaje. 


Žádné komentáře:

Okomentovat