Nové pokojovky: svokrinejazyky.sk

Na internetu je plno eshopů, které nabízejí pokojové rostliny. Rovnou přiznávám, že na takové eshopy chodím ráda a často. Obdivuji nádherné pokojovky, ale snažím se chovat rozumě a rovnou si připomínám, že jsem si dala stopku v nakupování kytek. Další věcí je, že objednávat pokojovky na internetu se bojím. Opravdu budou vypadat tak jako na obrázku? Co když budou mít nějaké škůdce? 

A mojí úplně největší obavou je, zda (a v jakém stavu) zvládnou dopravu. 


Nedávno mi přišly 2 nové pokojové rostliny z eshopu Svokrinejazyky.sk

Jedná o slovenský eshop, na kterém především můžete najít nové, nádherné a zajímavé pokojové rostliny. Každých pár dnů je aktualizovaná nabídka, a tak vás nezačne nudit stejný sortiment. Mimo pokojovky zde můžete najít i různé květináče a další drobnosti s motivem rostlin. 

V rámci barterové spolupráce jsem si zde vybrala dvě pokojovky:

Calathea orbifolia a Graptophyllum pictum igneum. 

Obě dvě rostlinky mě hned zaujaly. Doma už jednu Calatheu mám (trošku jiný druh) a pak roztomilou kytičku, která má listy do růžové barvy, jsem na eshopu nemohla nechat.

Velmi se mi líbí, že na eshopu se rovnou dozvím o pokojovkách  základní informace - kam v bytě je mám umístit, jak se o ně starat. Přiznám se, že doma se mi už pokojovky začínají hromadit a já u některých neznám ani název.

Pokojovky ke mě měly cestovat až ze Slovenska, a tak obava o jejich cestu byla o něco větší. Přišly v obří krabici, krásně a bezpečně zabalené a jen Graptophyllum měla zničené dva spodní listy (vypadají, jak kdyby je někdo ustřihl), ale nyní už jsou v obýváku, kde se jim doufám, bude dařit. 

Znáte tento eshop?

4 komentáře:

  1. Drahá Jity, velmi by mě zajímalo, která společnost z SK kytičky doručovala?
    Jsou opravdu nádherné. JK :)

    OdpovědětVymazat
  2. škoda že mi vše chcípne :D

    OdpovědětVymazat
  3. děkuju za tip na eshop

    OdpovědětVymazat