Mrkvové tyčinky s česnekovým dipem

Občas mám chuť mlsat u televize něco zdravějšího, a tak jsem poprvé zkusila mrkvové tyčinky. Rozhodně jsem je nedělala naposledy. Na samotných bych si nejspíš zas tak moc nepochutnala, ale s česnekovým dipem je to skvělá kombinace.


Ingredience tyčinky:
  • 1 hrnek nastrouhané mrkve 
  • 1 vajíčko
  • 1/4 hrnku oleje
  • 2 lžíce mléka
  • 100g nastrouhaného tvrdého sýru 
Postup:
  • Všechny ingredience jsem smíchala a udělala z nich placku na pekáč vyložený pečícím papírem. Cca 15 minut pekla v troubě na 180°C a po vyndání z trouby jsem placku rozřezala na tyčinky.
Ingredience dip:
  • Bílý jogurt 
  • Polovina nastrouhané okurky
  • Česnek, sůl
Postup:
  • Než se mi tyčinky upekly, udělala jsem si jednoduchý dip - stačí jen mít bílý jogurt, přimíchat do něj prolisovaný česnek, sůl, nastrouhanou okurku a je to. 

1 komentář: