5 věcí, co mě naučila Žofka

Žofka už je u mě nějaký ten pátek (vlastně se dá říct, že už pár let) a život s ní se mi otočil o 180° a samozřejmě mě naučila spoustu věcí. Dnes se s vámi podělím o pět z nich.

1. Pronásledování je normální
Myslím si, že tato vlastnost je typická právě pro mopsíky. Po příchodu domů mě nadšeně vítá a ani se ode mě nehne. V kuchyni se pohybuji opatrně, protože Žof kolem mě běhá a nerada bych na ní šlápla. Na gauči sedí vedle mě, z křesla mě občas vystrnadí, ale jakmile se vzdálím, běží za mnou. Být sama v koupelně? Neexistuje. Na záchodě mi v lepším případě leží pod nohami... v tom horším na mě skáče a chce pusinky.


2. Všechno se může proměnit v pelíšek
Občas si říkám, jestli neutrácím zbytečně peníze za psí pelechy. Celkem rychle jsem se odnaučila nechávat na zemi jakékoliv oblečení, protože ty chlupy se z něj pak fakt špatně dostávají. Ale víte, že skvěle se leží na tašce? A to na jakékoliv! Cestovní taška, igelitka, anebo klidně klasická modrá Ikea taška - samozřejmě nejdřív si jí musí přerovnat a to klidně uprostřed noci, to se pak člověk diví, co to šustí na celý byt.

3. O jídlo se má každý dělit
Žofce nezáleží na tom, jestli jí dám kus svojí snídaně, nebo třeba večeře. Hlavně ať se s ní rozdělím - moje jídlo miluje (až na pár výjimek), a když mi není nejlépe, tak mi občas zase pro změnu přinese svoje granulky.

4. Není sprcha jako sprcha
A nejlepší je samozřejmě ta, kdy se mi dívá z blízka do obličeje a najednou mě celou poprská. Jinak skutečnou sprchu a vodu nenávidí.

5. Fotit, fotit, fotit, ale jen rozmazaně
Mopsík vypadá jako líný pes (a vlastně dost často i líný je), ale jakmile vezmu do ruky mobil a chci si Žofinku vyfotit, okamžitě se promění v malého ďáblíka, který musí všude pobíhat. A tak mám v mobilu hromadu fotek, jen bohužel nejsou úplně použitelné.

Pokud máte psa, co vás naučil? 

2 komentáře:

  1. Hrozně moc roztomilý psíček :)! Když jsem to četla, připadalo mi to jako u nás doma s králíkem, až teda na ten záchod a koupání (králíka nekoupu). Jinak to máme dost podobně.

    OdpovědětVymazat
  2. Jen počkej, co tě pak všechno naučí tvoje neteřinka ❤️😂

    OdpovědětVymazat