Dogsie - box plný psí radosti

Už je to nějaký pátek nazpátek, kdy na mě na LinkedInu vyběhlo video s mopsíkem - smutný mopsík, jehož páníčkům každý měsíc chodí časopisy a jemu nic... jednoho dne se to ale změní a přijde mu box plný radosti (pokud vás video zajímá, ke shlédnutí je tady). Na mopsíky já slyším.

Kvůli reklamě s mopsíkem si koupím snad i Voltaren, ale to už trochu odbočuji.



Nedávno jsem si na mopsí reklamu na LinkedInu znovu vzpomněla, ale nebyla jsem si jistá, jak se ten produkt jmenoval. Ale to nevadilo, protože na instagramu na mě vyskočila reklama na Dogsie a já si byla jistá, že to je ono! To je přeci ten box, který mopsíkovi udělal radost. A jistě chápete, že jako majitel mopsíka, jsem prostě ten box potřebovala mít.


Neznáte ještě Dogsie?
Původně se jednalo o studentský projekt, který vznikl v roce 2016 na ČZU. Zakladateli jsou Tomáš a Matyáš, kteří musí prostě psy milovat. Jinak by se podle mě nepustili do tohoto projektu.

Dogsie box si můžete objednat jednorázově, anebo jako předplatné každý měsíc. V boxu se skrývají jak pamlsky, tak i hračka. Navíc 20% ze zisku kluci pravidelně posílají jejich neziskovým partnerům. To a mnohem více si můžete přečíst na jejich stránkách zde: O projektu Dogsie

Od objednání boxu to trvalo jen pár dnů, než jsem si ho mohla vyzvednout na Zásilkovně (což je i nejlevnější forma doručení, ale můžete si ho samozřejmě i objednat přímo na vaši adresu) a teď už se pojďme společně podívat na to, jakou Žof měla radost a co na ní v boxu čekalo.



Na první pohled jsem z boxu byla trochu zklamaná - 4 věci a 1 hračka. Navíc Žof se o hračky téměř nezajímá a i tato jí ze začátku nechala naprosto chladnou - ale ve chvíli, kdy jsem jí chtěla věnovat jinému pejskovi, to Žof asi vytušila a začala si s ní hrát. Dokonce si s ní hraje téměř každý den a přítel je nadšený, že doma máme konečně pejska, který si hraje a občas i běží za hračkou (to se doteď opravdu nedělo).

Dále v boxu byl pytlíček pamlsků od švýcarské značky Paw Treats a díky těmto pamlskům je box nejhodnotnější za celou dobu, i když to tak ze začátku na mě vůbec nepůsobilo.

Zejména tedy díky Agility+
Pamsky by měly být funkční a vyvinuty od týmu veterinářů, farmakologů a potravinových technologů. Měly by podpořit organismus v boji se zánětem, v regeneraci chrupavky, ulevit od bolesti a také zvýšit kvalitu pejskova života. Nejvíce jsou vhodné pro fyzicky aktivní psy a také pro ty starší (Žof splňuje tu druhou část), ale neuškodí ani štěňátku či lenochovi.

V boxu byl i přiložený letáček, kde jsem se dočetla, proč jsou tyto pamlsky tak "kouzelné", na co mají vliv, z čeho jsou apod. Přijde mi trošku škoda, že ostatní věci z boxu nejsou v letáčku popsané. Mám ráda přehled o všem, co Žof dávám bez luštění malých písmenek přímo na výrobku.

Žof postupně ochutnala všechno z boxíku a řekla bych, že je spokojená, nejradši by sežrala vše najednou :)

Tento boxík je listopadový, ale nyní už je k objednání i prosincový, který si jistě každý pejsek rád vyčuchá pod vánočním stromečkem.

2 komentáře:

  1. Oooo takových informací a Žof zamilovaný pohled! <3 Super, takže už ho Žof taky má, jo? Já jen, abych mohla informovat Ježíška.

    OdpovědětVymazat