Stezka korunami stromů na Lipně

Jsem posera... je asi tak milion věcí, kterých se bojím, které mě děsí, ale letos se mi je celkem daří překonávat. Výšky jsem nikdy ráda neměla, neděly mi dobře a přesto jsem naplánovala víkend v jižních Čechách, který mimo jiné obsahoval i výlet na Stezku korunami stromů Lipno.

A víte co? Bylo to skvělé!


Pod stezkou je parkoviště, které je zdarma, což mě příjemně překvapilo a je i dostatečně velké, takže nebudete mít problém zaparkovat. Nahoru buď můžete vyjet lanovkou, nebo se projít. My se prošly a nahoře se odměnily něčím sladkým a kafíčkem (což bychom asi udělaly tak nebo tak :D). 

Stezka byla postavena v roce 2012 její celková délka je 675 metrů, jedná se o první stezku tohoto typu u nás. Na stezce je několik adrenalinových zastávek, které si můžete (ale nemusíte) projít s tím, že vždy vidíte přímo pod sebe. Musím se přiznat, že jsem se nejdřív pěkně bála, ale pak mě to bavilo. také zde najdete několik naučných tabulek, ze kterých se mimo jiné můžete dozvědět, jak dlouho roste sirka :)  









Byli jste na Stezce korunami stromů na Lipně?:) 

1 komentář:

  1. Tam jsem ještě nebyla, ale moc ráda bych se tam podívala :) Máme to v plánu, ale jestli tam někdy dojedeme to nevím..

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat