3 tipy, jak přežít s mopsíkem léto

Od minulého článku o Žofce se něco podstatného změnilo. Pokud mě sledujete na instagramu, tak už jste to nejspíš postřehli. Pokud ne, tak vám to teď prozradím. Už jí nemám na hlídání... už je moje!:) S tím se najednou spojilo několik věcí, které jsem začala více řešit a jedna z nich je, co dělat, aby chudinka přežila ty vedra, která teď venku jsou.


Zatím využívám 3 způsoby, které celkem pomáhají - ať už Žofce, nebo mně a rovnou se s vámi o ně podělím.

1. Hřeben na vyčesávání
Vůbec mě nenapadlo, že mops bude tolik línat. Jasně, počítala jsem s tím, že po bytě všude budu nacházet chlupy, ale vůbec jsem netušila, že jich bude tolik. Stačí si Žofku pohladit a chlupy lítají vzduchem snad úplně všude. Před pár týdny jsem byla v Hornbachu a tak jsem hned navštívila oddělení pro mazlíčky, kde jsem si od moc milé prodavačky nechala poradit, který hřeben na vyčesávání pořídit - stál zhruba 160,- Kč a jsem z něj nadšená, ale možná přeci jen popřemýšlím o FURminátoru, který stojí o pár stovek více.

2. Led ve vodě
Samozřejmě je důležité zajistit, aby měl mopsík pořád přístup k vodě. Jakmile přijdeme z procházky, přidávám do misky s vodou led, aby se Žofík napila studené vody a lépe se ochladila.

3. Studený meloun
Co si budeme povídat... mopsíci prostě jídlo milují. Jakmile jím já, Žofka chce taky... o jídlo se s ní rozdělím dost často (jasně, to se nemá a někdy třeba napíšu článek "Milion věcí, co dělám špatně"), ale můžeme se teď tvářit, že na tom není nic špatného. Protože ono vlastně opravdu není. Studený meloun psovi nijak neublíží a navíc ho krásně osvěží. Pokud třeba váš pes v létě pije méně, než by měl, tak o to víc meloun doporučuji.

Bonus: Chladící podložka
Prej to funguje, prej je to fajn, pokud si na to pes vleze... někteří na tom prostě ležet nechtějí. Píšu prej... protože je to něco, s čím osobní zkušenost nemám. Přemýšlela jsem, že bych chladící podložku pořídila, ale myslím si, že by to bylo zbytečné. Žofka i teď si jen výjimečně lehne v koupelně na dlaždičky, většinou i v té koupelně si radši lehne na kobereček, což jsem ráda. Pokud by pořád ležela na studeném, bála bych se, že nastydne - což byl další důvod, proč jsem chladící podložku zavrhla.

Máte další tipy na to, aby mopsík lépe přežil léto? Šup s nimi do komentáře!:)

Žádné komentáře:

Okomentovat