Domácí likér

 Letos jsem nepekla žádné cukroví, ale za to jsem udělala opravdu ten nejlepší likér, jaký jsem kdy pila. Moc ráda se s vámi o něj v dnešním článku podělím.



Ingredience:

  • salko
  • puding (karamelový, čokoládový, nebo dle vaší chuti)
  • 0,5 litru mléka
  • 1 vanilkový cukr 
  • 200 ml rumu

Postup:

  • Nejdříve jsem si uvařila salko (dá se použít i kupované karamelové, které už se nevaří, ale s klasickým, co si uvařím sama, mi to prostě chutná více). Salko se vaří v zavřené plechovce cca 2 hodiny a celá plechovka musí být ponořená ve vodě. Poté jsem si salko nechala vystydnout. 
  • Uvařila jsem si puding dle návodu - ale místo normálního cukru jsem přidala jeden vanilkový a též hotový puding nechala vystydnout (občas jsem ho zamíchala, aby se nevytvořil škraloup).
  • Vystydnuté uvařené salko jsem smíchala s pudingem a pořádně promíchala. Poté jsem už jen přilila rum, opět pořádně promíchala a přelila do uzavíratelné sklenice.

Z tohoto množství jsem měla cca 800 ml likéru, který jsem skladovala v lednici. 

2 komentáře:

  1. Ty brďo, to je teda easy! Mít rum, tak jdu na to, ale asi ho nemám.

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam tak to vypadá skvěle

    OdpovědětVymazat