Dalgona káva

Miluji kávu, i když prý to co piji já, má do kávy hodně daleko - bez mléka to u mě nejde a občas i ten cukr ráda přidám. Nedávno jsem na instagramu viděla fotku dalgona kávy a samozřejmě jsem jí musela hned vyzkoušet.

Řekla bych, že se jedná o takové obrácené latté - nešlehá se totiž mléko, ale rozpustná káva.

Ingredience:
  • 2 lžičky rozpustné kávy
  • 1 lžička cukru
  • 2 lžičky vody
  • mléko
  • led
Postup:
  • V misce jsem si vyšlehala rozpustnou kávu, cukr a vodu. Do skleničky jsem dala kostky ledu, zalila mlékem a pak už jen vyšlehané kafe přidala do skleničky. 
Pokud nemáte led, nebo nechcete mít ledovou kávu jako já, tak ho tam prostě nedávejte :)

Myslím si, že toto bude moje nová letní závislost.

Vyzkoušeli jste už? 

5 komentářů:

  1. Vyzkoušela jsem, chtěla jsem hlavně vědět, jestli to fakt jde vyšlehat kafe, a taky, kafe jedině s hodně hodně hodně mlékem, ale tohle prostě... nebylo dobrý, ten nutný poměr surovin je moc a ta hořkosladká chuť mi vadila.

    OdpovědětVymazat
  2. U nás to dělali Míra. Měl v tom hrudky kávy a příště by určitě změnil poměr, aby to nebylo tak silný 😉👌

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji moc za velice přínosný článek a recenzi :-) Já jsem se o Dalgoně nedávno dozvěděla z jednich takových zpráv někde na tomto webu. Nevím tedy, zda to byla nějaká placená propagace, ale takto si ke mne Dalgona našlo cestu a od té doby mne doprovází prakticky každé ráno :-)

    OdpovědětVymazat
  4. tak to musím zkusit

    OdpovědětVymazat