Moje první a poslední UGO očista

Už je to téměř rok, co jsem se rozhodla vyzkoušet jarní UGO očistu a konečně jsem se odhodlala sepsat všechny své pocity do dnešního článku. Pokud jste o této očistě ještě nikdy neslyšeli, doporučuji se podívat přímo na UGO stránky, kde se dozvíte opravdu velké množství informací a pro ty, které to zajímá jen trochu (ne natolik, aby se na web podívali) sem dávám přímo ze stránek nějaký úvod, o co by se mělo jednat:

"Zdraví je výsledkem rovnováhy mezi naším tělem, myslí a duší. Devítidenní program UGO Očista vám pomocí šťáv, meditací a každodenní inspirace umožní na pár dní zpomalit a uvést tyto složky života do souladu. Budete se tak cítit plni energie a síly na jarní dny."

Poznámka: Informace viz. víše jsou z minulého roku, letos to třeba bude trošku jinak... 
zdroj obrázku
Proč jsem se rozhodla jít do UGO očisty?
  • začala jsem na sobě pociťovat únavu, i když jsem spala víc než dost 
  • můj jídelníček nikdy nebyl ideální a věřila jsem, že mi i v tomto UGO očista pomůže 
  • celkově jsem potřebovala něco, při čem bych "restartovala" jak tělo, tak mysl
Jak UGO očista vypadá?
  • první tři dny jsou tzv. Čisté dny, kdy z jídelníčku člověk vynechává sladkosti, kávu, mléko, těstoviny...
  • další tři dny pije UGO šťávičky (cena 1.790,- Kč)
  • poslední tři dny jsou zase tzv. Čisté dny s upraveným jídelníčkem 
Čisté dny před 
  • Přiznávám, že jsem je úplně nedodržela a nepodařilo se mi jíst tak zdravě a vynechat několik potravin, jak jsem měla. Proto jsem se trošku bála, zda průběh přímo samotné očisty pro mě nebude o to náročnější. 
3 dny na šťávách 
1. den
  • Byla jsem nadšená ze šťáv. Chutnaly mi, neměla jsem s nimi žádný problém + jsem se snažila pít poměrně dost obyčejné vody. Hlad jsem nepociťovala, únavu také ne a protože jsme v tom byly s Denčou v práci společně, celkem mě to i bavilo. Jednu šťávu jsem si nechala na další den, protože už jsem jí prostě nepotřebovala. Hlad jsem neměla, i když chuť na něco pořádného trochu ano. Večer jsem zvládla i procházku a necítila se nijak unaveně či špatně a to jsem vydržela i celý den bez kávy (a že já jsem pořádný závislák).
2. den
  • Na šťávách jsem zatím byla celkem v pohodě, přes den mě chvílemi bolela hlava, ale nic k nevydržení. Přítel stále zapomínal, že normálně nejím a byl schopný se mě ptát, co si dáme k večeři. Brigádník v práci u mě na stole viděl flaštičku s nápisem "oběd" a ptal se mě, jestli je to nějaký vtip, nebo je to opravdu můj oběd. Nevěděla jsem, jestli se tomu smát, nebo brečet. Ale i druhý den jsem přežila a ani nebyla na nikoho protivná, když jsem byla další den bez kafe. V noci jsem spala jen 4 hodiny, ale necítila jsem se nijak unaveně a začalo mi vadit, že šťávy mají několik druhů ovoce/zeleniny v sobě a jsou až moc překombinované. Ani netušíte, jak moc jsem chtěla jen např. pomerančovou šťávu.
3. den
  • Přišel docela zlom a já už byla ráda, že se jedná o poslední den. Všechny šťávy mi chutnaly stejně (stejně ošklivě), měla jsem jich už plné zuby a víc jsem pila obyčejnou vodu.
Čisté dny po a další dny po
  • Chvíli jsem se snažila mít lepší jídelníček, opravdu přemýšlet nad tím, co jím, piji... ale moc dlouho mi to nevydrželo, přiznávám... kolem mě je moc lákadel a já jím zatím neumím úplně odolat tak, jak bych potřebovala.
Shrnutí:
Ze začátku jsem se šťávami neměla problém. Postupně mi začalo vadit jejich překombinování + jsou opravdu hodně sladké. Sice jsem vůbec neměla chuť na sladké, což je u mě tak trochu zázrak, ale zároveň jsem měla pocit, že mám v sobě víc cukru než normálně. Následně mi šťávy chutnaly (nebo tedy spíš nechutnaly) všechny úplně stejně a je z toho velké množství plastů. Chtěla jsem si do lahviček pak dělat i domácí smoothie, ale jakmile jsem do lahviček nalila cokoliv, tak to prostě změnilo chuť (toto nebyl jen můj názor) a nedalo se to pít. 

Nestihla jsem pocítit žádné výrazné změny, na to jsem UGO očistu držela moc krátkou dobu a nejspíš by to chtělo vydržet déle, ale to třeba zase s jinou očistou. Nemám pocit, že UGO za ty peníze opravdu stojí. Jsem ráda, že jsem to zkusila, vydržela, ale stačilo mi to jednou a nemám potřebu si to někdy opakovat.

Uznávám, že UGO má hodně dobrý marketing, a tak mě na to dokázali nalákat, ale jednou stačilo a znovu bych za ty penzíe do toho rozhodně nešla.

Máte zkušenost s UGO očistou? 

2 komentáře:

  1. Nemám vyzkoušeno. Mám slabou vůli. Ale jakmile mám na dosah dopravu zdarma, tak toho dosahnu 😂🙈

    OdpovědětVymazat
  2. tak do toho bych asi nešla :D

    OdpovědětVymazat