Jak jsme si ušila roušku - co dům dal

Včera cestou na veterinu mě velmi mile překvapilo, kolik lidí s rouškami jsem viděla. Nejvíce lidí jsem viděla v Praze, ale i několik lidí ve vesničkách za Prahou, řidiče PPL i DPD apod. Rozhodla jsem se, že tedy zkusím taky jednu ušít.


Nemám doma jen tak látku, která je 100% bavlna a už vůbec nemám šicí stroj, a tak jsem se musela poohlédnout, co doma mám a co z toho mohu použít. 

Použila jsem jedno svoje triko, které je právě ze 100% bavlny (a má na sobě malý flek, který nelze vyprat, takže už bylo stejně jen na doma), příteli jsem sebrala nové tkaničky do bot, našla šitíčko, metr a pustila se do šití. 



Na internetu existuje spousta návodů, jak si roušku ušít a já více méně postupovala podle tohoto videa: 
Pokud patříte mezi lidi, kteří si stále myslí, že roušky jsou k ničemu, tak si prosím pusťte video níže, případně trošku googlete, informací v současné době na internetu najdete opravdu spoustu.


Pokud jsem roušku zvládla ušít já, tak to zvládne opravdu každý. Nejsem moc šikovná, nemám doma látky na šití a jak už jsem zmínila, tak šicí stroj už vůbec ne. Šití mi sice zabralo poměrně dost času - ani jeden díl Dr. House mi k tomu nestačil, ale to přeci nevadí. Důležité je, že roušku by měl nosit opravdu každý a každý si jí dokáže doma vyrobit. Navíc na internetu už najdete i spoustu návodů, jak si roušku udělat i úplně bez šití. 

Jak jste na tom s nošením/šitím roušek vy?

1 komentář:

  1. Usila jsem jich 145 ks pro rodinu, sousedy, ale i do porodnice. Chci šít dal, vyzkoušet i jiné střihy, ale ne vždy je k tomu prostor.

    OdpovědětVymazat