Vítej 2020

Možná ode mě není fér, že nevzpomínám na rok 2019 a rovnou se chystám přivítat nový rok, rok 2020. Ale víte, on ten rok 2019 nějak moc rychle uběhl a mám pocit, že mi proklouzl mezi prsty. Ale byl to krásný rok, Pokud mě sledujete na instagramu, tak víte o mém 2019 víc než dost.

Nebudu si dávat předsevzetí, nechci být pak zklamaná, když je nezvládnu splnit. Ale přeci jen mám nějaké přání a plány, o které jsem se s vámi rozhodla podělit a za rok se třeba společně podíváme, co z toho vyšlo a u čeho jsem jen měla velké oči.


Svatba a líbánky
Jistě víte, že jsem řekla ANO, a tak nás letos čeká svatba. Zatím sice nevím ani termín, ale věřím, že se vše stihne naplánovat a kromě svatby si snad užijeme i krásně klidné líbánky.

Blog
Když už se rozepisuji o svých plánech, nesmím samozřejmě zapomenout zmínit ani ty skrz blog. Ráda bych alespoň jednou týdně zveřejnila článek, tak mi držte palce! Je to náročnější než jsem si myslela a moc dlouho jsem pravidelně články vydávat nezvládla - už jsem se o to pokoušela.

Škola
V současné době jsem ve fázi, kdy nechápu, proč jsem se do dálkového studia VŠ vlastně pustila - však jsem si mohla ušetřit nervy, čas i peníze. Přesto budu doufat, že se s tím nějak poperu a zvládnu to.

Minimalismus
Závidím všem, kteří se vydávají tímto směrem. Pořád kolem sebe hromadím šíleně moc věcí, protože co kdybych je někdy potřebovala... a pak jsem také přesvědčená, že to je něco, co mám v genech (mami, nesměj se, však ty víš, že je to pravda). Ale zároveň mi vadí, kolik zbytečných věcí se mi doma válí, že mám plnou skříň oblečení a stejně pořád nemám co na sebe. Nechci ze své domácnosti udělat prázdný byt, nic se nemá přehánět. Ale rozhodně bych se každé části bytu měla podívat na zoubek, aby se mi o něco lépe dýchalo.

Organizace času
Práce, škola, práce, škola... mám pocit, že na nic jiného nemám čas a i tak nedokážu tyto dvě věci pořádně skloubit. Už flákám i pravidelné chození na vínko s kamarádkou a tak je načase se naučit si ten čas pořádně zorganizovat a zvládat toho mnohem více. Mám kolem sebe spoustu skvělých lidí a nerada bych o ně přišla jen kvůli tomu, že nejsem schopná si věci lépe naplánovat.

Odpočívat bez výčitek
Dívám se zrovna na novou knížku, kterou jsem dostala od ségry k Vánocům, ale vím, že nyní ji nemohu začít číst, však bych si spíš měla vzít do ruky právo, sociologii, nebo to mikro, které jsem ještě ani neotevřela. Neumím odpočívat a pokud ano, mám akorát výčitky, že nedělám něco užitečnějšího...

Lepší životospráva a více péče o sebe
Jasně, nebudu si tu slibovat, jak začnu chodit pravidelně cvičit a nebudu se tláskat čokoládou. Ale v posledních pár týdnech jím opravdu hrozně, necítím se kvůli tomu nejlépe a jsem si jistá, že jakmile si stoupnu na váhu, tak i tam se to projeví.

Vystupovat z komfortní zóny, ale nepřehánět to
O tom, jak člověk má vystoupit ze své komfortní zóny je na internetu v současné době článků více než dost a uznávám, že občas je to potřeba. Znám to. Ale také vím, že nic se nesmí přehánět.

Máte nějaké plány do nového roku?

1 komentář:

  1. A tvoje ségra se zasekla nad tím, že ti dala k Vánocům knížku?! Ahááá :D
    Nicméně moje předsevzetí je být dobrá máma a s tím spojeno všechno - o péči o mimčo, domácnost, vaření, úklid atd. Velké sousto, co?
    Hlavně si naplánuj alespoň 1x měsíčně návštěvu neteřinky, protože roste jako z vody a za chvíli bude těžší než Žofka! :)
    Školu zvládneme, už se to blíží a jestli pojedeš autem, nechceš vzít i vaflovač? Ty bych si k snídani taky ráda dala haha

    OdpovědětVymazat