Spoko box - říjen

Před pár týdny jsem se zapojila u uživatelky @Janapelis na instagramu do soutěže o říjnový spokobox, který je z eshopu Spokojený pes a bylo to poprvé, co jsem na instagramu v nějaké soutěži něco vyhrála. Oznámení o výhře mi přišlo ve chvíli, kdy jsme se v pondělí večer vrátili z veteriny s dalšími antibiotiky, takže o to víc mě výhra potěšila.


Přiznávám se, že o Spokoboxu jsem nikdy neslyšela, ale jakmile mi přišel, tak jsem se pro něj nadchla.

Jedná se o box plný překvapení - může obsahovat pamlsky i hračky. Objednat si ho můžete každý měsíc za 525,- Kč, ale jeho skutečná hodnota je minimálně 800,- Kč. Na webu si vyberete, zda máte zájem o krabici pro střední a velké psy, anebo pro malá plemena. Pokud máte kočku, tak box je i v kočičí verzi.

Případně pokud nemáte vlastní zvířátko, určitě je to skvělý dárek na Vánoce (které se fakt rychle blíží) pro vaše blízké a jejich čtyřnohé miláčky. Box mi přišel do práce a samozřejmě jsem se jím chlubila i tam - dopadlo to tak, že šéfka bude objednávat box jako dárek na Vánoce.

Víte, Žofka si nehraje. Proto když jsem viděla hračku, říkala jsem si, jak jí někomu daruji. Nakoupila jsem jí několik hraček a jen s jednou jedinou si chvilku hrála. Proto jsem si říkala, že roztomilé prasátko je pro ní zbytečné. Ale ve chvíli, kdy jsem jí vyskládala všechny věci, že si je vyfotím... očuchala si prasátko, vzala si ho do pelechu a začala mu žužlat a okusovat ouško. Ani nevíte, jak moc jsem nadšená, že si s ním alespoň chvíli hrála (teď s ním spí v pelíšku).



Dále se zde nebudu rozepisovat o tom, co vše jsem v boxu našla - však to můžete vidět i na fotce. Ale ráda bych se ještě pár řádky podělila, jak moc jsem z boxu nadšená. Mám pocit, že v boxu jsou opravdu skvělé a kvalitní věci, ale přiznávám se, že jsem Žofce ještě žádnou dobrůtku nenačala a ona chudák zatím neochutnala nic z boxu. Má teď trochu trávicí problémy, a tak jí nechci dávat cokoliv, co ještě nezná, dokud nebude úplně fit.

Celý box slouží jako pevný šuplík, který je vhodný na pamlsky. Takže nyní je úplně narvaný, protože jsem tam dala všechny Žofky pamlsky, které se doma válely všude možně. Jsem zvědavá, za jak dlouho bude boxík prázdný (myslím, že bohužel brzy).
V boxu byl i přiložený dopis, ve kterém jsou všechny produkty velmi hezky popsané a já už teď brouzdám po webu Spokojenýpes.cz a přemýšlím, co hezkého tam Žofince koupím.

A vy už jste někdy slyšeli o Spokoboxu? Máte s ním zkušenosti?

4 komentáře:

  1. Já domácího mazlíčka bohužel nemám, ale tenhle koncept je vážně moc povedený! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak hlavně, že jste obě spoko holky :)
    Já vyhrála jen box z dmka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, dneska ráno už dostala první mňamky, tak je Žof moc spokojená :D:)
      box z DM bych taky brala O:-) :D

      Vymazat