Recept: jablečný koláč s tvarohem

Koláče mě baví. U bábovky jsem ve stresu, jestli se mi podaří dostat z formy. S muffiny mi přijde celkem zbytečné plácání. Ale u koláče žádný problém není. Prostě stačí jen připravit těsto, dát ho do formy, formu dát do trouby, upéct, vyndat koláč s formy a je to (navíc na koláče dost často používám dortovou formu, takže žádný stres, že těsto z formy nedostanu neprožívám). Mám ráda rychlé pečení a tak i dnešní recept je velmi rychlý, snadný a výsledek je moc výborný.


Ingredience:
  • 250 g tvarohu
  • 6 lžic třtinového cukru
  • 2 vejce
  • 100 ml mléka
  • 80 g mouky (použila jsem celozrnnou) 
  • 2 lžičky kypřícího prášku
  • 6 jablek (nakrájených na plátek) 
  • mandlové plátky

Postup:
  • Tvaroh jsem vyšlehala s cukrem, přidala vejce a postupně i ostatní ingredience. Do kulaté formy jsem nalila půlku těsta, pak vložila nakrájená jablka na plátky a zalila druhou polovinou. Pak už jsem jen navrch naskládala zbytek nakrájených jablek, posypala mandlovými plátky a dala péct.
  • Pekla jsem cca 40 minut na 160°

2 komentáře:

  1. Asi mám rozbitou troubu, protože u všech receptů musí péct 2x tak dlouho, než uvádí.
    Nicméně překvapivě na tenhle recept mám doma všechny ingredience, mňam!

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam tak to vypadá skvěle

    OdpovědětVymazat