Vzali jsme se

V mém posledním článku o svatbě jsem vám dávala 7 tipů na svatební místa. V té době jsem si myslela, že jedním z nich bude i to naše. Ale... z ceníků mi bylo špatně, přišel koronavirus a plánování svatby šlo celkem mimo. Zkuste si plánovat svatbu, když nevíte, jestli vám jí povolí.

Pomalu a odvážně jsem se nevzdávala a malinkou svatbu plánovala dál. Trochu mě děsilo, že kdykoliv se mohla zrušit. Nelíbila se mi představa, že budeme muset mít roušky. Ale povedlo se!

Máme to za sebou. Prožili jsme nádherný den. Den, kdy jsem se stala Cimrmankou. Bylo to přesně takové, jaké jsme to chtěli mít. Klidné, příjemné a hlavně bez stresu a také bez roušek.

Dne 3.7. jsme si řekli ano a já mám v plánu si pro vás připravit několik kratších článků na téma svatba - kde jsme nakonec svatbu měli, jak jsem si vybrala fotografku a tak dále a tak dále. Měla jsem v plánu psát tyto články průběžně, ještě před velkým dnem. Ale ono se opravdu špatně píše o něčem, co se ještě nestalo. Plány se mění, a tak jsem se rozhodla, že články začnu sepisovat a zveřejňovat až budeme mít po svatbě.  Pokud by vás k naší svatbě zajímalo něco konkrétního, tak se klidně ptejte v komentářích.

Samozřejmě budu moc ráda, pokud už máte za sebou svůj den D, abyste se podělili v komentářích, jaký ten váš den byl.

2 komentáře:

  1. Na další články o svatbě se moc těším, nééé že by mě to taky mělo potkat, ale jsem jen zvědavá! :D

    OdpovědětVymazat