Kávová zrna

Jedním z nepečených druhů, které jsem poprvé zkoušela, jsou kávová zrna. Pokud si to člověk chce ulehčit, může se vykašlat na jakékoliv máčení v čokoládě, protože i bez ní budou výborná. Ovšem s čokoládou je přeci jen všechno o něco lepší a samotné namáčení není nijak složité. 

Recept je na cca 60 kusů. 

Ingredience:

  • 120 g mletých piškotů
  • 80 cukru moučky
  • 80 g Hery
  • 1 vrchovatá lžička mleté kávy
  • 2 lžíce vařené silné kávy
  • 2 lžíce kakaa
  • 40 g mletých vlašských ořechů
  • 2 lžíce rumu
Postup:
  • Heru necháme změknout v pokojové teplotě a postupně ze všech surovin vypracujeme těsto. Z těsta rovnou tvoříme malé oválky a pomocí párátka vytvarujeme rýhu uprostřed tak, aby to co nejvíce připomínalo kávové zrno.
  • Dáme do ledničky.
  • Můžeme ještě obalit v čokoládě (já si rozehřála hořkou čokoládu ve vodní lázni, přidala k němu kus Hery - prý bude poleva víc lesklá a bude se s ní lépe pracovat, no najednou se mi to všecko nějak zdrclo, přidala jsem více Hery a po chvíli jsem měla krásnou čokoládovou polevu, do které jsem zrna postupně namáčela a párátkem znovu zvýraznila rýhu). 

Žádné komentáře:

Okomentovat